Magyar Művészet 2019/3
A teljes kiadvány a művészeti nevelés témáját járja körül sokoldalúan.
- 
	
Kulin Ferenc PhD: Bevezető
 - 
	
Jankovics Marcell DLA: Az új Nemzeti alaptantervről
 - 
	
Kárpáti Andrea DSc: A vizuális nevelés kortárs modelljei
 - 
	
Máté Zsuzsanna CSc: A vizuális kultúra divergenciájáról
 - 
	
Fabulya Zoltánné, dr.: A vizuális nevelés és a rajztanítás - rajz- és vizuáliskultúratanár-képzés
 - 
	
Lovász Irén PhD: Népdaléneklés a hagyománypedagógia és a lelkiegészségnevelés szolgálatában
 - 
	
Janurik Márta PhD: Az ének-zene oktatás megújulásának lehetőségei
 - 
	
Farkas Ádám DLA: Gondolatsor a köznevelésről
 - 
	
Fiedler Judit: Van-e szükség vizuális nevelésre a középiskolákban?
 - 
	
Váradi Judit PhD: Az élménypedagógia szerepe a művészeti nevelésben
 - 
	
Szekfü András PhD, DLA: A „szerelem kategória” - Farkas Edit tanárral, filmklubvezetővel Szekfü András beszélget
 - 
	
Nagy Gábor PhD, Rajner Ágota: Művészeti oktatás, másképp
 - 
	
Nemes László Norbert DLA: Az énekléssel és mozgással megélt zenélés és zenebefogadás öröme
 - 
	
Lyka Károly: Mik a tennivalók a képzőművészetek terén?
 - 
	
Karácsony Sándor: A magyar nevelés jövője: nevelési reform Az új nevelés lehetőségei a magyar nevelők gyakorlatában
 - 
	
Csuday Csaba PhD: SZEMLE – KITEKINTÉS -
 
